Kultura Mimoň, příspěvková organizace
Svébořická 309
471 24 Mimoň
IČ: 08652341
E-mail: kultura@kulturamimon.cz
Podívejte se, zda řešení na Váš problém nenajdete v seznamu nejčastějších problémů:
Nenašli jste odpověď? Kontaktujte prosím naši technickou podporu e-mailem na info@ticketware.cz
Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženými rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.
Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.
Žádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.
Pokud ještě platba nebyla provedena (např. Jste zrušili nákup před platbou a pod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.
Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byly Vámi obsazena místa uvolněné do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.
Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.
Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.
Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.
Pokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.
Opětovné zaslání vstupenek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opätovne zašleme.
Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.
Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.
Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.