Město Mimoň
rozšířené vyhledávání
cz

Překlad (translations)

Pomocník

V PŘÍPADĚ PROBLÉMŮ SE VSTUPENKAMI

Podívejte se, zda řešení na Váš problém nenajdete v seznamu nejčastějších problémů:

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte prosím naši technickou podporu e-mailem na info@ticketware.cz

Je třeba vstupenky vytisknout?

Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženými rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.

Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.

Při platbě bankovním převodem nemám k dispozici tlačítko mojí banky

Žádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.

Při platbě jsem omylem zrušil nákup a vybraná místa zůstala obsazená

Pokud ještě platba nebyla provedena (např. Jste zrušili nákup před platbou a pod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.

Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

Podle platební brány GoPay moje platba vypršela, přesto mi byly prostředky staženy z bankovního účtu

Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.

Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byly Vámi obsazena místa uvolněné do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.

Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.

Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.

Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.

Při platbě jsem zjistil, že moje banka má technickou odstávku, avšak vybraná místa zůstaly obsazeno

Pokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.

Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.

Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal nesprávný e-mail

Opětovné zaslání vstupenek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, avšak vstupenky mi nebyly zaslány mou e-mailovou adresu

E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.

Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.

Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

Omylem jsem vymazal e-mailovou zprávu se vstupenkami

Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

Informace

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7

Aktuální počasí

dnes, pátek 11. 10. 2024
déšť 11 °C 5 °C
sobota 12. 10. slabý déšť 12/3 °C
neděle 13. 10. slabý déšť 12/7 °C
pondělí 14. 10. oblačno 11/4 °C

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie

Svět loutek